Jak się rozciągać?


#1
Cześć

Jakie ćwiczenia na rozciąganie proponujecie?
Odpowiedz
#2
Podbijam
Odpowiedz
#3
Kiedyś miałem okazję być na szkoleniu? z rozciagania. Najważniejsze, aby była spokojna, skupić się na każdej głownej partii ciała: nogi, ręce, szyja, barki. No i grunt to wykonać odpowiednie ćwiczenia, które większośc zna z wfy. Skłony, przysiady, krążenia ramion, skippy.

Nie warto grać bez rozgrzewki bo wówczas najłatwiej o kontuzje. Potem się robią wszystkie schorzenia typu łokieć tenisisty irp.
Odpowiedz
#4
Tu masz instrukcję od Nicka: https://www.youtube.com/watch?v=7si_4wdoQAI
Odpowiedz
#5
Ze swojego doświadczenia wiem, że rozciąganie to żmudna, aczkolwiek istotna kwestia w squashu. Od niej dużo zależy jak będziesz szybki na korcie, zwinny, ile piłek weźmiesz i ile oraz jak poważne będą Twoje kontuzje. Na początek warto zacząć od podstawowej części:
- uda
- ramiona
- barki
- staw kokowy
- dłonie
- kręgosłup

Dobierz sobie po 1 ćwiczeniou na każdą z tych partii. Potem po miesiącu zacznij sobie dokładać.
Najlepiej ćwiczyć codziennie po choćby pół godzinki, a ile osób tak robi? Mało. Bo jak mówię, jest to żmudne.

Jest wiele filmików i artykułów w necie na ten temat.
Odpowiedz
#6
Turniejowy - dzięki!
Odpowiedz


Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości